Riječi su niti od kojih je ispletena mreža interneta i društvenih mreža. Danas se komunicira više nego ikada prije, kroz više kanala nego ikada prije. Pažnja je jedina valuta kojom trgujete, a traje samo desetak sekundi. Efikasna komunikacija približit će vam klijente. I to je trenutak kada ste ih kupili.
Pisanje namjenskih tekstova prvi je korak prodaje. Dobar tekst bit će nešto što ljudi ponavljaju na ulici, kreirajući „word of mouth“ marketing – najvrijedniji od svih. Ne propustite radionicu pisanja za web i copywritinga i naučite nešto novo i zaista korisno, od starih internetskih lisaca.
Urednik, novinar, content i community menadžer. U prijevodu; bavi se komunikacijom i sadržajem. Pisao je i uređivao u nekoliko domaćih medija, vodio web kampanje za brojne tvrtke, političare, brendove. Ima vlastiti magazin o rukotvorinama. Često predaje na fakultetima. Živi od riječi i za riječi.
http://hr.linkedin.com/in/nebojsagrbacicRadio je kao copywriter za gotovo sve veće hrvatske agencije. Sigurno ste čitali njegove tekstove za Kolektivu, igrali Bubašparu ili odsjeli u nekom od hotela za koje je pisao. Pričao je o tome na Web Strategijama 2011, Weekend Media Festivalu 2012 ili OMGcommerce 2013. Napisao je i knjigu o dizajnu prevedenu na tri jezika.
http://hr.linkedin.com/in/nenadvukusiccopywriter/